Sunday, September 14, 2014

Salam perkenalan


Bismillah...

Assalamualaikum semuanya...
Nampak sangatla tak terupdate blog ni sejak dah berumahtangga...apapun sebelumnya itu saya akan  menceritakan serba sedikit tentang diri saya...
saya suriyawati berasal dari Kota Kinabalu..panggil ja sue/suri..glamerr gtewrr...bekerja sebagai kerani besa sahaja..mendirikan rumahtangga pada 22November  2013...dan yang beshnya sedang menunggu kelahiran sicomel yang dijangka bila-bila sahaja akan bersalin..persiapan?...hihihi...mcm hari raya..everythings done cakap org sabah...hihi..menulis blog merupakan perkara yang suda lama saya nantikan..cuma masa sahaja membataskan...yala da la keja kerani ni..mcm2 nak disiapkan..xpa..lambat atau awal itu semua dari usaha sendirikan...seawalnya dari dulu memang keja ikut arahan...jadi kalau bz memang bzla...( panjang merepek pulak ni)...ok.ok...blog ni memang saya kongsikan bertujuan pengalaman pahit manis bersama shaklee..
Shaklee...
Apa itu shaklee?..
Inila suplemen saya setelah banyak2 suplemen yang saya amik dfarmasi seperti guardian n watson..sebenarnya saya mengamalkan suplemen apabila saya terlampau bekerja dan kurang berehat dan mengamalkan pengambilan makanan yang tidak seimbang...dalam pada masa yang sama saya sedang melanjutkan pelajaran di Universiti Malaysia Sabah pada tahun 2006-2010 secara pengajian jarak jauh...sangat penat dan tekanan bertubi2 disebabkan kertas kerja yang banyak diberikan ketika itu...dan akibat daripada itu..badan pun turun naik ...pening??jangan cakap..sangat pening..pernah beberapa kali jantung laju dan pengsan2...pegi hospital buat pemeriksaan tiada apa2 yang dikesan..sehingga terjumpa majalah kesihatan terkenal di Malaysia ...apa lagi kalau bukan Rapi..disana saya terbaca faktor penyebab adalah tekanan dan kurang rehat...bayangkan la...saya tidak paham apa itu tekanan..Bermula dari itu saya sentiasa menjaga kesihatan dan mencari2 suplemen sebab saya tidak suka akan ubat yang akan memberi kesan dalam tubuh...2 tahun kemudian setelah konvo...ada seorang kawan iaitu rakan sekelas menceritkan  suplemen yang diambilnya...bila ternampak logo shaklee ternyata suplemen itu pernah saya cuba cari sejak sekolah lagi kerana keberkesannya yang sangat baik...lalu saya pun memesannya dan yang kali kedua order saya tidak berwas2 untuk jadi member bagi memudahkan saya mendapatkan stok dengan harga ahli..

Setakat ini sahaja perkongsian saya yang x seberapa...tapi..kalau ada sebarang pertanyaan jangan segan dan malu...boleh hubungi saya terus

0138835284
facebook...ayangcue..klik jer kat fb link tu ya...

#shakleeffect
#shakleeindependentdistributor868306
#sembulan,kota kinabalu,seluruh sabah dan pos seluruh Malaysia,Singapore dan Brunei

Assalamualaikum...




No comments:

Post a Comment