Monday, January 12, 2015

PENGEDAR SAH SHAKLEE KOTA KINABALU,SEMBULAN SELURUH MALAYSIA


Assalamualaikum dan salam sejahtera. Sebelum memulakan bicara dan masih tidak terlewat untuk saya ucapkan selamat tahun baru 2015. Sedar tak sedar masa berlalu begitu pantas sehingga tak terkejar trek stadium. Perumpaan itu digambarkan yang mana banyak benda yang perlu kita laksanakan. Oleh itu,kita mesti dan sentiasa akan terus melaksanakan tugas harian kita samada terlaksana atau belum. Yang berimpian terus kecapi impian..yang bermimpi berhentilah bermimpi.

Tanpa membuang masa ingin saya memperkenalkan sekali lagi bahawa saya Suriyawati Misrie berasal dari Kota Kinabalu membesar pun diKota Kinabalu. Status berkahwin dan mempunyai seorang puteri hasil perkahwinan pada 22 November 2013. Menjadi seorang pengedar sah shaklee sejak tahun 2012 sehingga kini.



Diatas adalah gambar saya bersama hubby tercinta. Berkat dari izinNya bertemu jodoh melalui perkenalan telefon sahaja.Jodoh katakan. Gambar diambil pada tahun 2014 mengandung dalam 7 bulan gitu. Kami suami isteri aktif dalam jualan shaklee online dan offline sejak bercinta lagi. Sebenarnya ada beberapa produk barang juga tetapi bukan dalam blog ni.

Sekali lagi saya ingin menceritakan sedikit kisah hati saya terhadap shaklee ini dimana saya mengenalinya sejak bangku sekolah lagi. Pada masa itu, saya jatuh demam dikampung. Dan kampung saya terletak diatas bukit dan cuma rumah nenek saya dan sedara sahaja yang berada diatasnya. Untuk sampai kebawah bukit baru la akan dapat ubat.

Kebetulan auntie saya pengedar shaklee, beliau tidak memberi ubat panadol tetapi memberi suplemen yang botol shaklee tu..Mahu tak mahu makan jugala. Makan hari ini besok kebah .Alhamdulillah..sangat jatuh hati. tetapi saya masih tidak ingat akan apa namanya. Cuma yang boleh saya kesan itu adalah 'vita-lea'multivitamin...sangat teruja  time tu.

Selepas konvo tahun 2010 gitu, dunia semakin excited dengan kehadiran facebook. Maka update-update sedang berlaku. Saya ini pun scroll status-status tu, dan kawan merangkap Mama shaklee ku Hazelina menjadi pengedar shaklee. Gembiranya pada mulanya mengambil set percubaan kurus lantas order seterusnya dipujuk menjadi ahli.

Alhamdulillah dengan berkat Illahi saya telah menjadi pengedar sah shaklee dengan keahlian SID 868306. Oleh itu, jangan malu dan segan untuk menghubungi saya melalui watsapp, sms, telefon ataupun facebook ayang.cue@facebook.com.




In Category :

No comments:

Post a Comment