Friday, September 13, 2013

Kulit anjal dan muda...Vivix Shaklee impian dan buruan kini,

Rasa bagai mimpi diperkenalkan produk hebat dan terulung dari shaklee ini...Kini semuanya dengan vivix orang menyangka saya lepasan sekolah..hihi..alhamdulillah..manada..umur dah naik da depan da menjangkau 3...adeyyy..seronokkan ..tapi yang paling saya fokus adalah kesihatan dimana saya mempunyai ketumbuhan di buah dada..pakar tidak menyarankan untuk dibuang kerana ia bukan la merbahaya..

ingin saya dijelaskan kepada semua yang menghadapi masalah sama seperti saya jangan risau dan panik ..sebab itu adalah ujian..cumanya bagi yang ada ketumbuhan kecil dan bila dipegang biji itu berpindah tempat maka saya sarankan terus berjumpa doktor...dan terus berusaha untuk mendapatkan suplemen penting seperti yang saya amalkan kini..

vivix dicipta untuk menghapuskan sel kanser agar tidak terus menular dalam tubuh kita...jom..dengan adanya vivix kita usah..tawakal.,,dengar apa kata pakar ..sentiasa yakin dugaanNya didatangkan untuk kita berusaha mengubatinya...so apa tunggu lagi...jan biarkan sel kanser aktif dalam tubuh kita...apalah sangat harag suplemen dengan nilai kesihatan kita ini..sudahlah sihat nampak muda x begitu dearr ku semua...

Nak guna SID saya dimana shaklee berdekatan pun bole 868306

Nak pm di facebook pun bole untuk keterangan lanjut .. juz taip ayangcue

Nak join fanpage just like di fanpage - ayangcuespage

Nak sms/wasap/kol/COD area KK, Inanam, Penampang, Luyang, Sembulan, Putatan, UMS, Likas.... 0138835284...

 

Minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. Vivix ™ mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.

- Memperbaiki DNA. Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.

- Memperbaiki tenaga sel. Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.

- Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi. Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan.


Kelebihan Vivix Shaklee berbanding jenama lain

Ni jadual yang membuat perbandingan antara Vivix, MonaVie, Tahitan Noni dan Xango Juice... cuba anda lihat bagaimana hanya dengan 1 sudu teh(1 serving/day)Vivix mampu membekalkan ORAC* value yang diperlukan tubuh (3000-5000 ORAC).Hanya jauhari mengenal manikam.. dan hanya yg tahu erti nilai wang...akan memilih intan bukannya kaca... Vivix - Value for money
Manfaat Vivix Shaklee :

Manfaat Resveratrol .

"Terdapat empat mekanisma yang membuktikan kebaikan Vivix iaitu ia mengandungi resveratrol yang kebaikannya sama dengan 3,000 gelas arak merah. Vivix juga terbukti 10 kali lebih bertenaga daripada resveratrol, tidak mengandungi alkohol dan menggunakan bahan semula jadi, tanpa pewarna tiruan serta perasa tambahan.Vivix mendapat sijil halal Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim)

Bukan sahaja baik untuk kesihatan, malah ia juga adalah tonik anti - penuaan


GOLONGAN YANG AMAT MEMERLUKAN VIVIX :
1) Pesakit Diabetes
2) Arthiritis
3) Pesakit Gout
4) Pesakit Cancer yg telah menjalani kemoterapi
5) Orang yg rabun mata - perlukan antioksidan yang tinggi
5) Ibu dan bapa yang sibuk bekerja seharian menguruskan anak-anak dan tanggungjawab
6) Golongan yg mementingkan kesihatan badan yg maksimum
7) Atlit atau yg aktif Sukan
8) Anti Penuaan
Boleh lihat testimoni antara ramai pengguna Vivix Shaklee :





In Category :

No comments:

Post a Comment