Tuesday, October 1, 2013

bonus masyuk..

assalamualaikumm...alhamdulillah pagi ni berkat usaha 6 bulan ...akhirnya bonus 4 angka dapat menerjah di akaunku..alhamdulillah..bagai mimpi.tapi berkat usaha dan kesabaran...memang itulah yang akan di capai...jadi kita tak perlu tunggu..lihat kejayaan orang...impian itu perlu dijadikan realiti..jan dok tengoookk ja.....tak perlu dengki orang ada itu ini kan...mesti berusaha sehabis daya agar impian menjadi realiti..pada mulanya, saya pun kosong dengan sistem dan cara yang ditunjukkan...maklumla saya pun lambat sikit nak pickup hal macam ni...ya Allah, sesungguhnya kelemahan datang dari diriku hamba Mu yang lemah ni...saya tidak bersendirian..ada beberapa orang dalam kumpulan kami yang dapat 4 angka tapi hampirkepada 5 angka...waaa..saya pun xsabar..sapa la nak bagi kalau asyik duduk melihat ja kan...siapa yang benar2 berminat dengan bisnes mesti akan lebih teruja..bagi surirumah inilah masanya...
taknak beli barang baru ka..
baju baru...
baju anak2..
perhiasan diri..
bantu suami...atau bersama suami berbisnes...
masyaAllah berkat suami isteri..inshaAllah lagi berganda murahnya...saya xnak senyum sendiri..saya nak juga membawa kalian semua berjaya seperti orang yang berjaya..
semangat..yakin...doa..tawakal..itu semua perlu ada...jadi??..nak tengok saya saja ka??.bagi pelajar yang memerlukan pendapatan sampingan juga boleh menyertai...dengan hanya rm 65 ( x termasuk postage )...konsultasi dari saya percuma...saya yakin..dan yakin..anda boleh!!!

hubungi saya: suriyawati
pm d facebook..juz klik kat butang facebook..ayangcue
contact/sms/watsap/line/wechat 0138835284..

In Category :

No comments:

Post a Comment